woensdag, augustus 05, 2009

Vuelta 2009 komt naar Granada

Hoewel in Assen de start is van de Vuelta 2009, komen de renners ook nog even naar Granada. Op 12 september finishen ze hier op de Sierra Nevada tijdens een flinke bergrit nadat ze eerst door Granada zijn gekomen. Een mooie col van de buitencategorie en het dak van de vuelta met zo'n 2520 meter. Als ik naar buiten kijk zie ik de nog spaarzaam besneeuwde berg, mij niet bellen om er tegenop te fietsen. Op 13 september vertrekken ze vanuit Granada. Dus op zaterdag Gesink aanmoedigen op de Sierra en zondag naar het vertrek gaan kijken. Iedereen is welkom, het is in het weekend, een graadje of 30, afterparty van mijn verjaardag, gratis gids en tolk vertaler, gratis tapas, goedkope drank, een bergrit en Gesink de Vuelta zien winnen. Wat wil een mens nog meer...
Update: De eerste twee slaapplaatsen zijn al vergeven.

2 opmerkingen:

Marc zei

Ik kom wel langs dat weekend. Ben toch in de buurt ...

Marc zei

Kijk eens in je gmail mail (als het goed is mpluym@gmail.com?) Ik heb daar een vraag op gesteld.

(dit bericht hoeft niet op de website :-))