dinsdag, juni 30, 2009

Fuck you!

Nederlanders worden luidruchtig genoemd in het buitenland, maar wat mij betreft zijn Amerikanen de echte kampioen. Amerikanen, je komt ze echt overal tegen hier. Echt bescheiden kan je ze niet noemen. Omdat dit een universiteitsstad is, is dat blijkbaar iets voor Amerikanen om op af te komen. Overal lopen groepjes knauwende, overdreven, hard roepende en irritante Amerikanen. Het lijken wel lopende tellsell reclames (wow amazing). Ze worden volgens mij door hun iets te rijke ouders een maandje of wat weg gestuurd om van hun irritante zoon of dochter af te zijn. Dan heb ik er weer last van.

Hierbij een voorbeeld van een conversatie, die een wildvreemde Amerikaan met me aanknoopt.
Amerikaan: Where are you from?
Ik: The Netherlands.
Amerikaan: Wow, I've got a friend in Poland (Nee geen Holland...).
Ik: So what, fuck you!

Zo moet je die gasten aanpakken.

2 opmerkingen:

Wieger zei

Hij zei 'Holland'...

Jack zei

Ik vroeg het hem te herhalen. En toch bedoelde hij echt Polen. De lul....