donderdag, juni 28, 2012

Terug in Nederland

Na enkele jaren weer terug in het pittoreske plaatsje Hank. Over de hele wereld gereist, veel meegemaakt en nog meer mensen ontmoet. Maar toen kreeg ik plotseling een aanbod wat ik niet kon weigeren. Het betekende echter wel dat ik terug naar Nederland moest. Erg drukke tijden zijn aangebroken.

Geen probleem en heb nu een fantastische nieuwe baan, leuke collega's en veel mogelijkheden om te doen waar ik goed in ben. Toen ik terug was in Nederland moest ik wel erg wennen, niks geen vrijheid, op alles zeiken en niet met rust gelaten worden. Maar daar tegenover staat wel dat ik weer dichtbij mn familie ben en mn meeste vrienden vaak kan zien.

De komende tijd veel reizen voor mn werk, de Harley weer rijdend krijgen, het huis op de buitendijk inrichten/opknappen en een auto kopen (welke?). Ook belangrijk dat ik eens ga afvallen en hup die Amerikaanse kilo's eraf. Verder natuurlijk weer leuke dingen doen. En al mn avonturen zal ik weer bloggen!

Geen opmerkingen: