woensdag, september 09, 2009

Holanda

Ga je een weekend terug naar Nederland, heb je het eigenlijk te druk. Afspreken met veel mensen, de helft maar gesproken en dan nog veel te kort ook. Mijn zus was in dat weekend ook nog niet bevallen en, jawel, enkele dagen later was Luna daar. Die zie ik in oktober dan wel.


De meest gehoorde opmerking van het weekend: "Jij bent ook niet bruin geworden". Ik ben hier om te werken, ben helaas geen toerist.


Opmerking 2: "Werk je daar wel." Daarop kan ik volmondig ja antwoorden, maar foto's, dus bewijs, van mn werk zijn niet bijster interressant.


In oktober kom ik weer terug in Nederland, met natuurlijk weer een druk weekend. Een bedrijfsfeestje, Luna bezoeken, op stap, etc. etc.


Volgens mij is het makkelijker een zaaltje te huren als ik in Nederland ben. Iedereen die me wil zien kan tussen 19:00 en 22:00 op bezoek komen. Een idee of niet?

Geen opmerkingen: